رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «تست» به کارگردانی میکائیل دیانی بعد از پایان مراحل فنی آماده نمایش شد. به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «تست» به نویسندگی و کارگردانی میکائیل دیانی بعد از پایان مراحل فنی با پذیرش در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، اولین نمایش خود را در برابر مخاطبان تجربه می‌کند. این […]

فیلم کوتاه «تست» به کارگردانی میکائیل دیانی بعد از پایان مراحل فنی آماده نمایش شد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «تست» به نویسندگی و کارگردانی میکائیل دیانی بعد از پایان مراحل فنی با پذیرش در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، اولین نمایش خود را در برابر مخاطبان تجربه می‌کند.

این فیلم کوتاه با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون گیتی قاسمی، ساناز آقایی، پیمان فهیمی، بهرام برخورداری، علی اعتمادی‌فر، رضا قرائی، محیا نظری و سامان نوری، داستان کودک کاری به نام «علی» را روایت می‌کند که می‌خواهد در تست استعدادیابی فوتبال شرکت کند و…

فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای «تست» در ژانر درام تولید شده است که در باشگاه رویاد سازمان هنری رسانه‌ای اوج مقابل دوربین قرار گرفته و تمام لوکیشن‌های فیلم در شهر تهران انتخاب شده است.

با پایان مراحل فنی و آماده‌سازی این فیلم کوتاه، «تست» قرار است اولین نمایش رسمی خود را در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر- خلیج فارس، که از تاریخ ۵ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بوشهر برگزار می‌شود، تجربه کند.

میکائیل دیانی که پیش از این در حوزه مستندسازی اجتماعی فعال بوده است، اولین فیلم کوتاه حرفه‌ای خود را با برداشتی از خرده‌روایت‌های آخرین مستندش به نام «بچه‌های زمین خاکی» نگارش و تولید کرده است.

فیلم کوتاه «تست» که به تهیه کنندگی کاظم دانشی کارگردان فیلم سینمایی «علف‌زار» ساخته شده است، محصول باشگاه رویاد سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار