رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • دوشنبه 21 فروردین 1402 - 14:10
  • کد خبر : 120061
  • تئاتر
  • چاپ خبر : پوستر نمایش «نئورئالیسم» رونمایی شد
همزمان با آغاز پیش فروش

پوستر نمایش «نئورئالیسم» رونمایی شد

از پوستر نمایش «نئورئالیسم» با طراحی صادق حسینی رونمایی شد به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، همزمان با آغاز پیش فروش نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال از پوستر این نمایش با طراحی صادق حسینی رونمایی شد. نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه کنندگی مشترک هاتف کلاته و […]

از پوستر نمایش «نئورئالیسم» با طراحی صادق حسینی رونمایی شد

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، همزمان با آغاز پیش فروش نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال از پوستر این نمایش با طراحی صادق حسینی رونمایی شد. نمایش «نئورئالیسم» با نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه کنندگی مشترک هاتف کلاته و میثم اسدالهی از ساعت ۲۱:۰۰، روز جمعه، بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۲ در سالن شماره۱ تماشاخانه دا به روی صحنه می‌رود. سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در نمایش جدیدش «نئورئالیسم»، از حضور بازیگرانی همچون (به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، سحر آخان، حمید باهوش، سپهر جاویدیان، لیلا شاهی، فائقه شلالوند و لیدا وعیدی بهره می‌برد.

همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به؛ (مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد)، (مدیر اجرایی: سهیل جمشیدی)، (ساخت تیزر: جاوید علی‌پور)، (مدیر تولید: بهزاد رحمان‌پور)، (عکاسان: داوود وجدی، علیرضا احمدی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراح لباس: نگار مقیمی)، (طراح پوستر: صادق حسینی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (دستیاران: سارا علاقمند، علی عباسی) اشاره کرد.

سلمان سامنی در اشاره به خلاصه این داستان اینگونه عنوان می‌کند که:  نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد.

پیش‌فروش تخفیف‌دار بلیت‌های نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال آغاز شده و مخاطبان گرامی می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه و یا حضورا به گیشه تماشاخانه‌ دا به نشانی: خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن‌بست اول، پلاک۵ مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار