رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

آنتونی هاپکینز در فیلم «آخرین جلسه فروید» نقش فروید را بازی می‌کند. وست‌اند فیلمز اولین تصویر رسمی از «آنتونی هاپکینز» و «متیو گود» در فیلم «آخرین جلسه فروید» را رونمایی کرد. هاپکینز در این فیلم نقش «زیگموند فروید» روانشناس اتریشی و گود نقش «سی.اس. لوییس» نویسنده بریتانیایی پیش از به شهرت رسیدن برای «سرگذشت نارنیا» […]

آنتونی هاپکینز در فیلم «آخرین جلسه فروید» نقش فروید را بازی می‌کند.

وست‌اند فیلمز اولین تصویر رسمی از «آنتونی هاپکینز» و «متیو گود» در فیلم «آخرین جلسه فروید» را رونمایی کرد. هاپکینز در این فیلم نقش «زیگموند فروید» روانشناس اتریشی و گود نقش «سی.اس. لوییس» نویسنده بریتانیایی پیش از به شهرت رسیدن برای «سرگذشت نارنیا» را بازی کرده‌اند.
داستان فیلم در شب وقوع جنگ جهانی دوم و روزهای پایانی زندگی فروید روی می‌دهد. در آن شب، فروید از «سی.اس. لوییس» برای مناظره‌ای دعوت می‌کند. این فیلم گذشته و حال و واقعیت و خیال را به هم پیوند می‌زند.

فیلمبرداری این پروژه به زودی در لندن به پایان می‌رسد.
این فیلم را «متیو براون» بر اساس فیلمنامه «مارک سن ژرمن» کارگردانی خواهد کرد. دیگر بازیگران فیلم «جودی بالفور»، «استیون کمبل‌مور»، «جرمی نورتام»، و «اورلا بریدی» خواهند بود.
امتیاز پخش این فیلم را سونی پیکچرز کلاسیکس برای آمریکای شمالی، خاور میانه، هند، آمریکای لاتین، ترکیه و اروپای شرقی خریداری کرده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار