رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

رادیو صبا در برنامه طنز «زندگی خصوصی مشاهیر» با نگاهی طنز به مرور زندگی نامه خواجه عبدلله انصاری می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، خواجه‌ عبدالله انصاری، ملقب به پیر هرات، ادیب، عالم، عارف و صوفی نامدار قرن پنجم هجری، خالق تالیفات متعددی است که «مناجات‌نامه» مشهورترین آن‌ها به […]

رادیو صبا در برنامه طنز «زندگی خصوصی مشاهیر» با نگاهی طنز به مرور زندگی نامه خواجه عبدلله انصاری می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، خواجه‌ عبدالله انصاری، ملقب به پیر هرات، ادیب، عالم، عارف و صوفی نامدار قرن پنجم هجری، خالق تالیفات متعددی است که «مناجات‌نامه» مشهورترین آن‌ها به حساب می‌آید.خواجه‌ عبدالله انصاری، از مشاهیر عرفان و ادب فارسی و از پیشگامان نثر مسجع در تاریخ ادبیات است. عالمی‌بزرگ و عارفی برجسته که افکار صوفیانه و اندیشه‌های حکیمانه‌اش، همواره مورد توجه قرار گرفته و در این روزگار نیز، همچنان مناجات‌های شاعرانه و شورانگیزش، آرام دل‌های علاقه‌مند به حقیقت وجودی عالم است.
رادیو صبا روز دوشنبه در برنامه طنز «زندگی خصوصی مشاهیر» با نگاهی طنز به مرور زندگی نامه این فیلسوف ایرانی می‌پردازد.
این برنامه با رویکرد معرفی مشاهیر ایرانی با زبان طنز به شوخی با زندگی خصوصی مشاهیر ایران زمین می‌پردازد و از دریچه ای تازه به آن نگاه می‌کند.
«زندگی خصوصی مشاهیر» از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۵:۳۰ با هنرمندی وحید کمالی زاده به عنوان تهیه کننده و بازیگر تقدیم شنوندگان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار