رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

مجموعه مستند ۱۳ قسمتی «قهرمانان معمولی» از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه پخش خود را از شبکه افق آغاز می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری و به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه روانه […]

مجموعه مستند ۱۳ قسمتی «قهرمانان معمولی» از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه پخش خود را از شبکه افق آغاز می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «قهرمانان معمولی»، محصول مرکز مستند سوره، به تهیه‌کنندگی مجتبی حیدری و به کارگردانی مجتبی حیدری، مهدی رشوند و زهرا استادزاده از امروز چهارم اردیبهشت‌ماه روانه آنتن شبکه افق می‌شود.بدین ترتیب این مجموعه مستند ۱۳ قسمتی شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۰۰:۳۰ و ۰۷:۰۰ است.

این اثر که در ۱۳ اقلیم متفاوت روایت شده است، روایتی مستند از زندگی افرادی‌ست که شاید نام‌های بزرگ و شناخته شده‌ای نباشند اما با همت و تلاش فراوان در مسیری قدم گذاشته‌اند که موفقیت را برای ایشان به ارمغان آورده است.

«قهرمانان معمولی» قصه افرادی را به تصویر می‌کشد که در نقاط مختلف ایران آزمون و خطاهای انفرادی در زندگی داشتند و در مقطع و جایگاهی که به یک سود و منفعتی رسیده‌اند، آن را از یک فعالیت شخصی به مردم منطقه یا کل ایران تعمیم داده‌اند.

مخاطبان در این مجموعه مستند با داستان زندگی کشاورز، دامدار، معلم، کارآفرین، ورزشکار، روحانی و جهادگری آشنا می‌شوند که دور از پایتخت زندگی و مساله‌محور عمل می‌کنند.

برخی از عوامل «قهرمانان معمولی» عبارتند از تصویربرداران: مجتبی حیدری، مهدی رشوند، زهرا استادزاده، سیدمتین هاشمی، پوریا ترابی و مریم سردشتی، صدابرداران: عرفانه سیدمحمدی، فاطمه حسین‌مردی، محدثه مدنی و شیما فیض‌نسب، تدوین: مهدی رشوند و مریم کیومرثی، تحقیق و پژوهش: فاطمه حیدری، نویسنده: فاطمه حیدری و صبا هاشمی، روابط عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، ساخت تیزر: مریم کیومرثی، مریم سردشتی و فاطمه حسین‌مردی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: عاطفه سادات صفوی، محدثه مدنی، فاطمه حسین‌مردی و افسانه شهباززاده، مجری طرح: آژانس مستند سو و محصول مرکز مستند سوره.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار