رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

در آستانه فرارسیدن روز ملی رادیو برخی از اعضای این شبکه رادیویی این روز را تبریک گفتند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیویی بودن افتخار است: مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش همزمان با روز رادیو ضمن تبریک این روز اظهار داشت: چهارم اردیبهشت ماه برای ما یادآور خاطره‌هایی […]

در آستانه فرارسیدن روز ملی رادیو برخی از اعضای این شبکه رادیویی این روز را تبریک گفتند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رادیویی بودن افتخار است: مهدی آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش همزمان با روز رادیو ضمن تبریک این روز اظهار داشت: چهارم اردیبهشت ماه برای ما یادآور خاطره‌هایی سرشار از فراز و فرود است. برای اهالی رسانه گرم رادیو، هنوز هم رادیویی بودن افتخار است.

آغاز هشتاد و سه سالگی رادیو و روز ملی این رسانه را به همه همکارانم به‌ ویژه قدیمی‌های رادیو ورزش در کنار جوانان پرنشاط و خلاق تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.همچنین یاد و خاطره درگذشتگان و ستارگان پرفروغ تاریخ پرشکوه رادیو را که امروز در میان ما نیستند گرامی می‌دارم.

 رادیو را به تلویزیون ترجیح می‌دهم

مسعود پوراسکویی پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش نیز عنوان کرد: روز رادیو را به همه هموطنان عزیز تبریک می‌گویم. از زمان تاسیس این رسانه ملی یعنی از سال ۱۳۱۹ شاهد پیشرفت هر روزه آن هستیم که در کمتر کشوری این پیشرفت دیده می‌شود. ما ۱۶ شبکه رادیویی برای علایق مختلف داریم. بسیار خرسندم که در رادیو مشغول به کار هستم. اگر یک روزی به من بگویند که به تلویزیون بروم، قطعا رادیو را ترجیح می‌دهم چرا که در حال حاضر معتقدم رادیو پیشرفت بسیار بیشتری نسبت به تلویزیون داشته و مردم آن را بیشتر دوست دارند. البته من در ابتدا گوینده اخبار در تلویزیون بودم و پس از آن وارد این رسانه شدم. در اینجا ارتباط با مردم بیشتر بوده که این موضوع در سیما و حتی در برنامه‌های زنده کمتر به چشم می‌خورد. رادیو در برخی از مواقع از تلویزیون پیشی می‌گیرد مخصوصا رادیو ورزش در پخش برخی از مسابقات بین‌المللی. رادیو یک رسانه گرم بوده و در هر لحظه ای در کنار مردم است و همه می‌توانند با آن در ارتباط بوده و انس داشته باشند و در جریان همه مسائل قرار بگیرند. امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت آن باشیم.

 رادیو رسانه‌ای که در طول زمان‌های مختلف همواره محل اعتماد مردم بوده است

علی اصغر احمدی مدیر گروه مسابقات ورزشی این شبکه هم در ادامه افزود:امروز هشتاد و سومین سالگرد تاسیس رادیو است.رسانه‌ای گرم که از بدو تاسیس در ایران اگر چه با فراز و فرودهای سخت مواجه شده است اما همواره محل اعتماد مردم بوده،چه در زمان‌هایی که رخدادهای مهم تاریخی ایران همچون وقوع انقلاب اسلامی،دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و پیروزی‌ها و شادی‌های مردم و چه در ایام غم در کنار مردم بوده است.از گذشته تا کنون علی‌رغم حضور رسانه‌های جدیدتر و رقیبان جدی همچنان به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار به حیات خود ادامه می‌دهد.من این روز شکوهمند تاریخی را به همه همکارانم در رادیو ورزش و تمامی همکاران معاونت صدای رسانه ملی،پیشکسوتان و زحمتکشان این عرصه تبریک عرض می‌کنم.

 رادیو رسانه آنهایی است که از گوش دل بهره می‌گیرند

حسن عبدالهاشم‌پور یکی از تهیه کنندگان برنامه «صبح و ورزش» یکی از برنامه‌های شاخص این شبکه رادیویی خاطرنشان کرد:روزی که به نام عشق شما نهاده شود،حتما روز معمولی نیست و برای همه کسانی که موهبت فعالیت در رادیو را دارند،خاص و عزیز است.رادیو رسانه آنهایی است که درک‌شان بصری نیست و قوه قوی‌تر و حس عمیق‌تری دارند و از گوش دل بهره می‌گیرند.این روز را به همه رهپویان رادیو و همراهان رادیو تبریک می‌گویم.

هر تلاش عاشقانه‌ای حتما دشواری‌های خودش را دارد که مهمترین آن باور پذیر بودن است.رادیو ابتدا باید ایمان به خود را به دل شنونده‌اش برساند که همین فعالیت،به تنهایی سختی‌های آن را نشان می‌دهد.در رادیو فقط کلام و موسیقی به کار می‌آید و از عنصر صدا باید تمام دل‌مشغولی‌های مخاطب و خواسته‌هایش برآورده شود.اگر چه رسانه‌های رقیب مجاز و غیر مجاز عدید‌ه‌ای برای رادیو بوجود آمده اما هنوز مورد اطمینان است و باید این اعتماد را با به روز بودن،‌خوب شنیده شدن و قابل درک بودن بدهد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار