رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

رادیو فرهنگ در برنامه «ایران دخت» سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه، میزبان «لیلا علیزاده فرد» بانوی هنرمند در زمینه طراحی لباس و ‌‌نقاشی است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مریم قاسمی تهیه‌‎کننده و گوینده برنامه «ایران دخت» رادیو فرهنگ، در این برنامه با «معصومه قربانعلی» بانوی هنرمند کشورمان گفت […]

رادیو فرهنگ در برنامه «ایران دخت» سه شنبه ۵ اردیبهشت ماه، میزبان «لیلا علیزاده فرد» بانوی هنرمند در زمینه طراحی لباس و ‌‌نقاشی است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مریم قاسمی تهیه‌‎کننده و گوینده برنامه «ایران دخت» رادیو فرهنگ، در این برنامه با «معصومه قربانعلی» بانوی هنرمند کشورمان گفت و گو می‌کند.
در «ایراندخت» علاوه بر معرفی بانوان موفق، بخشی از زندگی فردی و اجتماعی و چگونگی فعالیت آنان در نقش‎های مختلف نیز بررسی می‎شود.

لیلا علیزاده فرد، دانش آموخته رشته ارتباط تصویری (گرافیک) از دانشگاه سوره تهران است. از سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه ای خود را با عضویت در انجمن تصویرگران آغاز کرده و در چندین نمایشگاه گروهی تصویرسازی شرکت داشته است. بر حسب علاقه شخصی به فعالیت های ملی و فرهنگی در سال ۱۳۹۵ به همراه مجید ذاکری پروژه بانوکا زنان اساطیری ایران را شروع کرده. در این پروژه به عنوان طراح و تهیه کننده و مدیر تولید لباس ها و تجهیزات و یراق آلات تا زمان رونمایی از کالکشن لباس ها و تابلوهای زنان اساطیری ایران مشغول به کار بوده و ماحصل بیش از دو سال فعالیت برپایی نمایشگاه بانوکا زنان اساطیری ایران در تیرماه ۱۳۹۸ در گالری باروک مجموعه دیهیم آرت سنتر با رونمایی از ۲۲ دست کامل لباس و یراق آلات و همزمان ۲۲ تابلوی تصویرسازی شده از این زنان توسط مجید ذاکری بود که با استقبال چشمگیری همراه شد.

علاقه‎مندان برای آشنایی با بانوان فعال و اثرگذار ایرانی می‎توانند ساعت ۱۲:۳۰به مدت ۳۰ دقیقه برنامه «ایران دخت» را به تهیه‌کنندگی مریم قاسمی روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار