رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» شنبه ۹ اردیبهشت، با حضور استاد کمال همنشین از راه‌های آسان گرفتن زندگی می‌گوید. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «ایرانشهر» بیان کرد: این برنامه با زبان شوخی و مطایبه، موضوعات مختلف جامعه را مطرح می‌کند. وی ادامه داد: […]

برنامه عصرگاهی «ایرانشهر» شنبه ۹ اردیبهشت، با حضور استاد کمال همنشین از راه‌های آسان گرفتن زندگی می‌گوید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «ایرانشهر» بیان کرد: این برنامه با زبان شوخی و مطایبه، موضوعات مختلف جامعه را مطرح می‌کند.

وی ادامه داد: همه ی ما در زندگی با مشکلاتی رو به رو می‌شویم که گاهی از دسترس ما خارج هستند، اما هر چه بیشتر به مشکلات زندگی فکر کنید، بیشتر در آنها فرو خواهید رفت. اگر مشکلات زندگی را آسان بگیرید، بدون شک به راحتی از پس آنها برخواهید آمد

فیروزی افزود: استاد کمال همنشین  در برنامه ۹ اردیبهشت با زبان طنز از سخت نگرفتن  در زندگی می‌گوید.

فیروزی در پایان دیگر بخش های «ایرانشهر» را معرفی کرد: چهارراه ایرانشهر به گزارشگری مهران حبیبی و بخش ایرانیار که معرفی یکی از نقاط کشور توسط  سارا شاکری از ایرانیاران رادیو ایران است.

گفتنی است «ایرانشهر» به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای مهرناز فقیهی و استاد کمال همنشین از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار