رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است و سازمان زیباسازی تهران بر اساس قانون، دخالتی در محتوای تبلیغات محیطی ندارد. سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: در پی برخی اظهارنظرها در خصوص تبلیغات سریال رهایم«رهایم کن» لازم بذکر است که این سریال نمایش خانگی با […]

تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است و سازمان زیباسازی تهران بر اساس قانون، دخالتی در محتوای تبلیغات محیطی ندارد.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران اعلام کرد: در پی برخی اظهارنظرها در خصوص تبلیغات سریال رهایم«رهایم کن» لازم بذکر است که این سریال نمایش خانگی با اخذ مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی اقدام به تبلیغات محیطی در سازه‌های سطح شهر کرده و این سازمان بر اساس قانون، دخالتی در محتوای اکران شده ندارد.

بر اساس این گزارش مجوز تبلیغات محیطی این سریال ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری صادر و به سازمان زیباسازی ارسال شده‌است. ضمن آنکه بر اساس ضوابط مصوب قانونی در وزارت ارشاد دو مرجع اداره‌ کل ارشاد اسلامی استان تهران و دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد مسئولیت صدور مجوز تبلیغات محیطی را به عهده دارند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار