رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

کارگردان مجموعه «از این به بعد» از فضای کمدی آن و تلاش برای افزایش دانش قضایی مخاطبان سخن گفت. آرمین قاسم‌زاده کارگردان مجموعه اپیزودیک «از این به بعد» درباره این اثر کمدی که از شبکه نسیم پخش می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه با هدف نمایش تحولات در نهادها ساخته شده است به طور مثال […]

کارگردان مجموعه «از این به بعد» از فضای کمدی آن و تلاش برای افزایش دانش قضایی مخاطبان سخن گفت.

آرمین قاسم‌زاده کارگردان مجموعه اپیزودیک «از این به بعد» درباره این اثر کمدی که از شبکه نسیم پخش می‌شود به خبرنگار مهر بیان کرد: این مجموعه با هدف نمایش تحولات در نهادها ساخته شده است به طور مثال کمبودهایی در حوزه فناوری بوده و حالا از این به بعد به تحولات و دستاوردهای جدیدی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مجموعه به تحولات قوه قضاییه اشاره دارد بیان کرد: در حوزه این فناوری‌ها به شفافیت، سرعت، کاهش ترافیک، کاهش هزینه‌ها و… اشاره خواهد شد که به نوعی دستاوردهای فنی حوزه‌های مختلف است. در واقع «از این به بعد» با زبانی فانتزی و ساده به سند تحولی و دستاوردهای نهادها می‌پردازد که در حال حاضر روی قوه قضائیه متمرکز شده‌ایم.

قاسم‌زاده افزود: درواقع ما فعلاً به قوه قضاییه می‌پردازیم اما می‌توانیم سراغ مجموعه‌ها و نهادهای دیگر هم برویم و تغییرات مورد نظر در سبک زندگی مردم توسط این نهادها را هم به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: مثلاً اگر مردم دانش حقوقی‌شان بالا برود و در جریان خیلی از حقوق اولیه خود قرار بگیرند خیلی از کارها را انجام نمی‌دهند. مثلاً در حالت عادی مردم ممکن است فکر کنند گرفتن سوء پیشینه یک هفته طول می‌کشد یا بستن قولنامه ملاحظات زیادی دارد اما با یک کلیک می‌توانند این کارها را انجام دهند و فقط نیاز است دانش خود را نسبت به فناوری‌های مربوطه افزایش دهند.

کارگردان «از این به بعد» با اشاره به نگارش این مجموعه یادآور شد: ما برای نوشتن هر قسمت از برنامه گروه نویسندگان داریم که داستانی را طراحی می‌کنند و یک معضلی را که مردم با آن درگیر هستند به نگارش درمی‌آورند و بعد با توجه به تحولاتی که در مجموعه مورد نظر مثلاً قوه قضاییه بوجود آمده است اینکه حالا از این به بعد چطور می‌توانند مشکل خود را حل کنند نیز در قصه مطرح می‌شود.

در این مجموعه بازیگران مختلفی به ایفای نقش می‌پردازند که از جمله آنها می‌توان به رضا بنفشه‌خواه، بهراد خرازی، سیروس همتی، رضا بنفشه خواه، گیتی معینی، آرش نوذری، رامین ناصر نصیر، زنده یاد شهرام عبدلی، کورش معصومی، حسین رفیعی، فرهاد بشارتی، مهدی امینی خواه، آرش میراحمدی، آذین رئوف، مهران ضیغمی و امیر زریوند اشاره کرد.

«از این به بعد» هفته‌ای سه روز شنبه یکشنبه دوشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار