رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

همزمان با فرا رسیدن ولادت فرزندان عظیم الشان امام موسی کاظم (ع) و آغاز دهه کرامت برنامه های متنوعی از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، گروه اجتماعی این شبکه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)،۱۱ برنامه ۸۰ دقیقه ای […]

همزمان با فرا رسیدن ولادت فرزندان عظیم الشان امام موسی کاظم (ع) و آغاز دهه کرامت برنامه های متنوعی از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، گروه اجتماعی این شبکه به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)،۱۱ برنامه ۸۰ دقیقه ای مشتمل بر سه برنامه با عنوان جشن عیدانه روانه آنتن خواهد کرد.ارتباط مستقیم با مرکز استان قم، پخش برنامه و تصاویر از حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، بازپخش کلیپ و میان برنامه از مراسم جشن تکلیف اخیر دختران در محضر رهبر معظم انقلاب، پخش سرودها و کلیپهای تولید شده از این مراسم با صدای دختران از دیگر آیتم های پیش بینی شده برای پخش در این دهه و روز دختر خواهد بود.
گروه تولیدات بین الملل نیز با همکاری واحد امور مخاطبان، در قالب برنامه های «نمای نزدیک» و «همراه با مخاطبان» این ایام فرخنده را از زبان هموطنان خارج از کشور تبریک خواهند گفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار