رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

نشست دبیر جشنواره «ایثار» با هنرمندان و اهالی رسانه، اکران ۵۳ اثر از جمله فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و اعلام نامزدهای این رویداد، برنامه‌های آخرین روز نمایش‌های این جشنواره است. در روز چهارم و پایانی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» سه فیلم سینمایی در بخش مسابقه سینمای ایران […]

نشست دبیر جشنواره «ایثار» با هنرمندان و اهالی رسانه، اکران ۵۳ اثر از جمله فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و اعلام نامزدهای این رویداد، برنامه‌های آخرین روز نمایش‌های این جشنواره است.

در روز چهارم و پایانی نخستین جشنواره بین المللی و پنجمین جشنواره ملی فیلم و فیلمنامه «ایثار» سه فیلم سینمایی در بخش مسابقه سینمای ایران به همراه ۳۳ اثر پویانمایی و نماهنگ و داستانی کوتاه و ۱۵ فیلم مستند روی پرده می روند.

بر پایه این گزارش فیلم های سینمایی موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر، پالایشگاه به کارگردانی مهرداد خوشبخت و شماره ۱۰ به کارگردانی حمید زرگرنژاد به همراه دو فیلم داستانی بچه زرنگ و لالایی نیزار به کارگردانی حمید قاسمی و حسین باکیده روی پرده می روند.

همچنین ۴۸ اثر نیز در بخش های مختلف مستند پویانمایی کوتاه و نماهنگ برای مخاطبان در چهار سالن مجموعه پردیس سینمایی مهر کوهسنگی از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۹:۴۵ عصر روی پرده می رود.

نشست دبیر جشنواره با هنرمندان و اهالی رسانه و اعلام نامزدهای جشنواره

فرهاد مختاری دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار از ساعت ۱۷ روز سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن ستاره پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد با هنرمندان حاضر در جشنواره و اهالی رسانه های جمعی دیدار و گفتگو می کند. در نشست مذکور همچنین اسامی نامزدهای بخشهای مختلف جشنواره اعلام می شود.

آیین پایانی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار نیز عصر روز چهارشنبه سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در مشهد برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار