رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

سریال «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد. به نقل از روابط عمومی فیلیمو، تهیه کنندگی سریال کودک «پیکولو» را برادران کیایی به عهده دارند. مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند. در این اثر نمایشی کودکانه، صدا […]

سریال «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو، تهیه کنندگی سریال کودک «پیکولو» را برادران کیایی به عهده دارند.

مشاور هنری این سریال محمد بحرانی بوده و هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند.

عروسک گردانی این سریال نیز بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده: پیکولو جزیره‌ای جادوییست که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و او را رسما شهروند پیکولو می‌دانند.

در پیکولو موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند و هر موجود، جهان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. پیکی از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آن‌ها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.

پیکولو محصولی از نوآر کارن فیلم است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار