رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر فعلی رادیو گفت‌وگو، با حکم معاون صدای سازمان صداوسیما مسئولیت رادیو «تبیین» را هم بر عهده گرفت. علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما طی حکمی رضا کوچک‌زاده تهمتن را برای به عنوان مدیر رادیو تبیین منصوب کرد. رادیو «تبیین» که روی موج رادیو مناسبتی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد […]

رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر فعلی رادیو گفت‌وگو، با حکم معاون صدای سازمان صداوسیما مسئولیت رادیو «تبیین» را هم بر عهده گرفت.

علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما طی حکمی رضا کوچک‌زاده تهمتن را برای به عنوان مدیر رادیو تبیین منصوب کرد.

رادیو «تبیین» که روی موج رادیو مناسبتی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران قرار دارد با رویکردی تهاجمی، کنشگرانه، منظم و مترتب بر مطالبات عرصه اجتماع ایرانی برای جهاد تبیین راه‌اندازی می‌شود. رسالت اصلی این شبکه در کنار سایر شبکه‌ها، تبیین کارکردهای جمهوری اسلامی، شناساندن وجوه ایران قوی و مقتدر، پیگیری خاص تاکیدات مقام معظم رهبری و تقویت موضع کنشگرانه و تهاجمیِ رسانه‌ای کشور در عرصه تهاجم ترکیبی و مقابله با نبرد نامحدود دشمن است.

در بخشی از این حکم ماموریت‌هایی از جمله؛ تمرکز جدی بر فریضه جهاد تبیین با رویکردی پیشدستانه در روایتگری پیشرفت همه جانبه جامعه ایرانی، تبیین موقعیت «ایران قوی و مستقل» و معرفی شاخص‌ها، عملکرد و نقش آن در منطقه و نظام بین‌الملل، بازنمایی سبک زندگی اسلامی و ایرانی تراز انقلاب، نقش و موقعیت زن و خانواده در جامعه ایرانی، تبیین هویت جهانی انقلاب اسلامی با هدف تشکیل امت واحده و تمدن‌سازی نوین اسلامی، نقد غرب در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی با رویکردی تهاجمی و کنشگرانه، بازنمایی واقعیت‌های امیدبخش به شکل هنرمندانه برای مردم، روایت گفتمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با تشکیک جریان رسانه‌ای معاند در این عرصه، اهمیت‌بخشی به اقشار جوان در نقش موتور محرکه پیشرفت کشور و جلوگیری از شکاف‌های نسلی، افشای ارتجاع پهلوی و روایت‌گری از الگوی حکمرانی مردم سالاری دینی مبتنی بر عزت و استقلال و بهره‌گیری از نظام فرهیختگانی و کارشناسی در تولید برنامه‌ها با هدف روشنگری واقعیت‌های انقلاب اسلامی راهبردهای مدیریتی این شبکه تعیین شده است.

رضا کوچک‌زاده تهمتن در حال حاضر مدیر شبکه رادیویی گفت‌وگو است و سابقه راه اندازی و مدیریت رادیوهایی از جمله رادیو اربعین، رادیو انتخابات، رادیو انقلاب و رادیو مقاومت را نیز در کارنامه خود دارد.

رادیو تبیین از ۶ خرداد به مدت ۵۰ روز تا ۲۷ تیر ماه روی موج FM ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز و همچنین برنامه کاربردی ایرانصدا قابل دریافت است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار