رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

رضا محقق از پخش سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از ابتدای تیر ماه در نماوا خبر داد. رضا محقق، تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق»، درباره مضمون این سریال گفت: سریال «عقرب عاشق» یک اثر سوررئال است که نمونه آن در کشورمان به ندرت ارائه شده است. از این رو سریال «عقرب عاشق» کاملا متفاوت […]

رضا محقق از پخش سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده از ابتدای تیر ماه در نماوا خبر داد.

رضا محقق، تهیه‌کننده سریال «عقرب عاشق»، درباره مضمون این سریال گفت: سریال «عقرب عاشق» یک اثر سوررئال است که نمونه آن در کشورمان به ندرت ارائه شده است. از این رو سریال «عقرب عاشق» کاملا متفاوت و جدید خواهد بود و به نظر می‌رسد که این سریال مورد اقبال قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره ویژگی‌های این سریال گفت: جلوه‌های ویژه و دکورهای سنگین از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توان برای سریال «عقرب عاشق» نام برد. این سریال به مدت دو سال در حال تولید بوده و همکاری همه عوامل از جلو دوربین تا پشت صحنه در جهت تولید یک اثر باکیفیت بوده است. هزینه‌های سنگین برای ساخت این سریال انجام شده که امیدوارم مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد.

محقق درباره هدفش از ساخت سریال «عقرب عاشق» گفت: هدف از ساخت این سریال ایجاد حال خوب در مخاطبان و تلاشی در جهت تولید آثار فرهنگی ارزشمند برای کشور است. ژانر این سریال در گروه فیلم‌ها و سریال‌های تخیلی قرار دارد و در کنار آن سریالی عاشقانه و اجتماعی است که بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه را نیز مطرح می‌کند.

وی اظهار کرد: بخشی از فیلمبرداری این پروژه خارج از تهران و در شهرهای شرقی ایران انجام شده است، بخش دیگری از فیلمبرداری در سطح شهر تهران و اطراف آن و بخش دیگری از کار هم به سمت فضای ویژوال افکت می‌رود.

این تهیه‌کننده به عوامل تولید اشاره و خاطرنشان کرد: نویسندگی سریال «عقرب عاشق» برعهده امین محمودی و حامد افضلی بوده و آتنه فقیه نصیری، آرمان درویش، حسین پاکدل، رضا بهبودی، رویا جاویدنیا، سمیرا حسینی، سیاوش خیرابی، شقایق فراهانی، شیدا یوسفی، عاطفه رضوی، متین ستوده، محمدرضا فروتن، ساقی حاجی پور، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، هدایت الله سجادی از جمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار