رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

سازمان سینمایی «سوره» برای نخستین‌بار در بازار فیلم مسکو که هر ساله در کشور روسیه برگزار می‌شود، حاضر شد و تازه‌ترین آثار خود را در این بازار بین‌المللی به نمایش گذاشت. بازار فیلم مسکو از ۲۹ تا ۳۱ ماه می برابر با ۸ الی ۱۰ خرداد در شهر مسکو روسیه برگزار شد و سازمان سینمایی […]

سازمان سینمایی «سوره» برای نخستین‌بار در بازار فیلم مسکو که هر ساله در کشور روسیه برگزار می‌شود، حاضر شد و تازه‌ترین آثار خود را در این بازار بین‌المللی به نمایش گذاشت.

بازار فیلم مسکو از ۲۹ تا ۳۱ ماه می برابر با ۸ الی ۱۰ خرداد در شهر مسکو روسیه برگزار شد و سازمان سینمایی سوره یکی از شرکت‌های بین‌المللی بود که در این بازار جهانی حضور داشت.

الهه طاهایی مدیر مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره درباره حضور در این بازار جهانی گفت: امسال، نخستین باری بود که سازمان سینمایی سوره در بازار فیلمِ مسکو حضور داشت و این اهمیت بسزایی برای ما دارد.

وی در ادامه افزود: در این بازار فیلم، بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدیران سطح بالای صنعت فیلم، شرکت‌های توزیع و تولید معتبر روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (C.I.S) حاضر بودند.

این مدیر سینمایی اضافه کرد: حضور ما در این بازار موجب شد تا شرکت‌های بزرگ فیلم با مرکز بین‌الملل سازمان سینمایی سوره آشنا شوند. همچنین بیش از ۴۵ جلسه با روسیه، چین، هند، ترکیه و کشورهای مشترک‌المنافع برگزار شد و می‌توان گفت در واقع بازار مسکو می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازارهای شرق آسیا باشد.

طاهایی درباره آثاری که در این بازار فیلم نمایش داده شده، بیان کرد: تقریباً تمامی آثار اخیر سازمان سینمایی سوره از جمله فیلم‌های سینمایی «عطرآلود»، «در آغوش درخت»، «استاد»، «ضد»، «هناس»، «شادروان»، «بیرو» و «ای مو» نمایش داده شد. همچنین آثار فیلم کوتاه و انیمیشن‌های مرکز سینمایی سوره در این بازار معرفی شدند.

وی در پایان تاکید کرد: انیمیشن سینمایی «لوپتو» به صورت اختصاصی برای نمایش در روسیه معرفی شد و ممکن است به زودی قرارداد اکران آن با این کشور بسته شود.

بازار فیلم مسکو تنها بازار جهان است که فروشندگان بین‌المللی و خریداران روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع را به هم متصل می‌کند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار