رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهران ترکمانلو در بخش صدای زنان جشنواره بین المللی فیلم کامبوج به رقابت می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کامبوج در جنوب شرق آسیا حضور دارد. فیلم […]

فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهران ترکمانلو در بخش صدای زنان جشنواره بین المللی فیلم کامبوج به رقابت می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «صونا» به نویسندگی و کارگردانی زهرا ترکمنلو در دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کامبوج در جنوب شرق آسیا حضور دارد.
فیلم کوتاه «صونا» در بخش (صدای زنان ایران (Iran women voices به همراه هفت فیلم کوتاه دیگر از کارگردانان زن ایرانی، به عنوان نمایندگان ایران با سایر آثار این جشنواره به رقابت می‌پردازند.
جشنواره بین المللی فیلم کامبوج  از ۳۱ می تا ۵ ژوئن برابر با (دهم تا پانزدهم خرداد) در شهر پنوم‌پن در حال برگزاری است.
فریبا سهرابی، نرجس دلآرام، سمانه بابازاده، حسام کاظمی، حامد غفارپور بازیگران فیلم کوتاه «صونا» هستند.
در خلاصه داستان «صونا» آمده است: «صونا در آستانه چهل سالگی، چطور باید با مشکل تنهایی‌اش، روبه‌رو شود؟»
فریبا سهرابی، نرجس دلارام، سمانه بابازاده، حسام کاظمی، حامد غفارپور، نسرین خرم و الین بدر نوع بشر بازیگران این فیلم هستند.
از دیگر عوامل فیلم کوتاه «صونا» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: زهرا ترکمنلو، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین و صداگذاری: نادر فرجی، صدابردار: بهنام اسداللهی، طراح صحنه: مصطفی بیژن‌پور، طراح لباس: مهسا رضازاده، گریم: مهناز سیفی، دستیار کارگردان: پریناز مهری، مدیرتولید: پدرام صالح حیدری، عکاس: حامد پورحسینی، روابط عمومی و مشاور رسانه: نگار امیری، طراحان پوستر: زهرا ترکمنلو و مینا راشدی.

پخش بین‌الملل این اثر بر عهده زهرا ترکمنلو است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار