رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم «فسیل» پس از دو ماه و ۱۰ روز با فروش ۱۶۰ میلیارد تومانی به اکران خود ادامه می‌دهد و قرار است تعدادی از فیلم‌های اکران تابستان، پس از دو روز تعطیلی سینماها، از چهارشنبه ۱۷ خرداد روی پرده بروند. روز جمعه ۱۲ خرداد، فروش فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی پس از حدود دو ماه […]

فیلم «فسیل» پس از دو ماه و ۱۰ روز با فروش ۱۶۰ میلیارد تومانی به اکران خود ادامه می‌دهد و قرار است تعدادی از فیلم‌های اکران تابستان، پس از دو روز تعطیلی سینماها، از چهارشنبه ۱۷ خرداد روی پرده بروند.

روز جمعه ۱۲ خرداد، فروش فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی پس از حدود دو ماه و ده روز [با احتساب پیش نمایش اسفند و روزهای تعطیل رمضان و…] از مرز ۱۶۰ میلیارد تومان عبور کرد، در حالی که استقبال مردم از این فیلم در تهران و شهرستان‌ها، همچنان ادامه دارد و میانگین رقم فروش روزانه این فیلم افت نداشته است.

پس از این فیلم، فیلم‌هایی چون «آهنگ دو نفره» و «سه کام حبس» [و البته «ملاقات خصوصی» از اکران سال پیش] با بیشترین استقبال به اکران خود ادامه می‌دهند.

بر اساس اطلاعات سمفا، بیش از ۵ میلیون نفر در فصل بهار تاکنون به دیدن فیلم‌های اکران ۱۴۰۲ و چند فیلم باقی مانده از اکران ۱۴۰۱ رفته‌اند که در نوع خود جالب‌توجه است ولو درصد بالایی از این استقبال [بیش از ۳ و نیم میلیون بلیت] در آمار فیلم فسیل ثبت شده باشد. این فیلم به همراه آثاری چون ملاقات خصوصی، سه کام حبس و آهنگ دونفره در گونه‌های مختلف، عادت فیلم دیدن در سالن سینما را [به طور نسبی] به تماشاگران سینما بازگردانده است!

منبع: برنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار