رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

شبکه پنج سیما به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ویژه‌برنامه «قرار» را با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های گوناگون روانه آنتن می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «قرار» کاری از گروه معارف شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱:۰۰ با محوریت پرداختن به سالگرد […]

شبکه پنج سیما به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ویژه‌برنامه «قرار» را با حضور مهمانان مختلف و بخش‌های گوناگون روانه آنتن می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «قرار» کاری از گروه معارف شنبه و یکشنبه ساعت ۲۱:۰۰ با محوریت پرداختن به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد به روی آنتن می‌رود.اجرای این برنامه را احمد علوی بر عهده دارد.رضا استاد محافظ شخصی امام خمینی (ره)، آیت‌ا… محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و سایه رحیمیان شاعر مهمانان روز یکشنبه این برنامه هستند. همچنین «قرار» روز دوشنبه را محمدعلی مقدم فعال انقلابی، آیت‌الله اراکی و مرتضی حیدری آل‌کثیر شاعر همراهی می‌کنند. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۲:۳۰ خواهد بود.

همچنین مستند «احیاگر قرن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهروز ناصری در خلال گفتگو با اندیشمندان و شخصیت‌های مذهبی دانشگاهی و اجتماعی منطقه بالکان، به تاثیر شخصیت حضرت امام (ره) بر مسلمانان این منطقه می پردازد. این مستند که در دفتر نمایندگی صداوسیما در بوسنی و هرزگوین ساخته شده یکشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

«خورشید عالم‌تاب» مستندی پیرامون محل تولد و زندگی امام خمینی(ره) و خانواده گرامی‌شان در شهرهای خمین و نجف به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید جواد میری نیز یکشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۶ روانه آنتن خواهد شد.

مستند «بی انتها» در گفت‌وگو با شخصیت‌های مختلف و کارشناسان علوم سیاسی به تاریخچه و تحلیل مبارزات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی می‌پردازد. این مستندِ تاریخ سیاسی یکشنبه ساعت ۱۰:۱۵ در جدول پخش برنامه‌های شبکه پنج قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار