رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی برنده جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی چبوکساری در روسیه شد . عادل تبریزی و ارسلان امیری به صورت مشترک فیلم نامه این فیلم سینمایی را به رشته تحریر درآورده اند. در بیانیه هئیت داوران این جشنواره آمده […]

فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی برنده جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی چبوکساری در روسیه شد .

عادل تبریزی و ارسلان امیری به صورت مشترک فیلم نامه این فیلم سینمایی را به رشته تحریر درآورده اند.

در بیانیه هئیت داوران این جشنواره آمده است: گیج گاه نگاه نو از سینما ایران است که توانسته تعادل در بین کمدی و تراژیک را بخوبی رعایت کند.

عادل تبریزی جایزه خود را به فردوس کاویانی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران تقدیم کرد .

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه ،سیاوش چراغی پور, علی راد، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، داوود ونداده، حامد شیخی، وحید رحمتی؛ با حضور فرهاد آییش، با هنرمندی جمشید آریا (هاشم پور) و خاطره‌سازان: رضا صفایی پور و حسن رضایی نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

گیج‌گاه پیش از این در چهلمین دوره فیلم های میلان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم شده و در دومین حضور بین المللی موفق به دریافت این جایزه از جشنواره چابکساری شد.

همچنین در سومین حضور بین المللی به نهمین دوره جشنواره سینه لاویستا در آرژانتین می‌رود . این فیلم با سرمایه گذاری مشترک حنیف سـروری و محمد حسینخانی ساخت و تولید شده و پخش بین المللی این فیلم سینمایی توسط شرکت ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار