رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «زرخ واش» به نویسندگی کژال کریمیان و کارگردانی علی فرجام در شمال کشور به پایان رسید. گفتنی است که این فیلم کوتاه، اولین پروژه فیلمسازی حرفه‌ای «علی فرجام» بوده است. داستان این فیلم درباره‌ی پسر جوان گیلانی است که نحوه زندگی برخی از […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «زرخ واش» به نویسندگی کژال کریمیان و کارگردانی علی فرجام در شمال کشور به پایان رسید. گفتنی است که این فیلم کوتاه، اولین پروژه فیلمسازی حرفه‌ای «علی فرجام» بوده است.
داستان این فیلم درباره‌ی پسر جوان گیلانی است که نحوه زندگی برخی از جوانان برایش غیر قابل هضم می باشد و به همین دلیل وی دست به یک تصمیم غیر قابل جبران خواهد زد. این اتفاق باعث می شود زندگی خود و جوانان دیگر را به چالش بزرگی بکشد.
عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: بهزاد مجیدی؛ کارگردان: علی فرجام؛ مجری طرح: آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی سوژه؛ نویسنده: کژال کریمیان؛ مشاور کارگردان: سمیه قنبری؛ دستیار اول و برنامه ریز: روژین تیزهوش؛ دستیار کارگردان: مائده نجاری؛ منشی صحنه: سیده سارای میرسعیدی؛ مدیرفیلمبرداری: حامد دین محمدی؛ گروه فیلمبرداری: یوسف لطیفی، سپهر محمدی و محمد مرزبان؛ صدا بردار: اوستا زادسر؛ بوم من: محمد سلیمی؛ گریم: بهار سادات فاطمی؛ طراح صحنه و لباس: سعید رفیعیان؛ دستیار لباس: نازیلا صاحبان؛ تولید: کامران رنجکش؛ تدارکات: میلاد غلامی؛ عکاس: میلاد تلاوتی؛ حمل و نقل: میلاد هداصفت؛ بازیگران: علی فرجام، محمدرضا باقری نژاد، نیلوفر محمدی، پریسا آرامش و راز قادری.
فیلمبرداری این پروژه که با همکاری سازمان هلال احمر شهرستان فومن و اداره کل ارشاد اسلامی استان گیلان به پایان رسیده است در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار