رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«برو پی کارت» روزهای آخرین ضبط خودش را پشت سر می‌گذارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با موضوع هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان دبیرستانی کمک به فرآیند انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی شان را در آینده فراهم می کند که قرار است از قاب شبکه‌ امید از اواخر […]

«برو پی کارت» روزهای آخرین ضبط خودش را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این برنامه با موضوع هدایت تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان دبیرستانی کمک به فرآیند انتخاب مسیر تحصیلی و شغلی شان را در آینده فراهم می کند که قرار است از قاب شبکه‌ امید از اواخر خردادماه روی آنتن می‌رود.در این برنامه که به تهیه‌کنندگی وحید ولی و کارگردانی محمدرضا ارکان تهیه و تولید شده است، آیتم‌های متنوعی متناسب مخاطب و ذائقه‌ی نوجوانان طراحی شده است.

شُسته‌رُفته (معرفی رشته)؛ از آب گذشته (داستان زندگی ۲۶ شخصیت برجسته‌ی ایرانی)؛ کف بازار (مستند پرتره از صاحبان مشاغل)؛ ماست من ترشه ( گفتگو با افرادی که علاقمند به رشته‌ دانشگاهی شان نیستند) بخش های این برنامه را تشکیل می دهند. همچنین غلط مصطلح (پرداختی طنز به کلیشه‌های ذهنی رایج بین والدین و دانش‌آموزان پیرامون موضوع هدایت تحصیلی و شغلی) و راه‌بلد (گفتگو با مشاور راجع‌به غلط‌های مصطلح و پرسش و پاسخ) نیز از دیگر آیتم های برنامه هستند.

«بروپی‌کارت» در تلاش است تا نوجوانان عینک متناسب با خودشان را پیدا کنند و در مسیر درست شغلی و تحصیلی قرار بگیرند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار