رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره کازابلانکا شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» که به بخش مسابقه فستیوال کازابلانکا راه یافته بود، توانست دو جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه دیپلم افتخار بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود […]

فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره کازابلانکا شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» که به بخش مسابقه فستیوال کازابلانکا راه یافته بود، توانست دو جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه دیپلم افتخار بهترین بازیگر این جشنواره را از آن خود کند. علی قوی‌تن جایزه ویژه هیأت داوران فستیوال فیلم کازابلانکا را برای کارگردانی «زندگی و زندگی» دریافت کرد. دیپلم افتخار بهترین بازیگر این فستیوال نیز به مهربان درویش‌زاده برای بازی در این فیلم سینمایی اهدا شد.
فستیوال فیلم کازابلانکا اول ماه ژوئیه ۲۰۲۳ در شهر کازابلانکا کشور مراکش با جشن بزرگی افتتاح شد و با نمایش فیلم‌های منتخب از تمام کشورهای دنیا ادامه داشت. علی قوی‌تن که حالا با دریافت این دو جایزه جایزه‌های بین‌المللی فیلم‌هایش به هشت جایزه ارتقاء پیدا کرد درباره موفقیت «زندگی و زندگی» در این فستیوال اظهار داشت: جایزه کازابلانکا برای من لذت‌بخش‌تر از جشنواره‌های دیگر دنیا خواهد بود. نام کازابلانکا برایم خاطره‌انگیز بوده است چون در دوران نوجوانی با دیدن فیلم زیبا و عاشقانه «کازابلانکا» این اسم در ذهنم به زیبایی ماندگار شد، و حالا فیلمم در جشنواره‌ای با این نام موفق به دریافت جایزه‌ای بین‌المللی شده است.
فستیوال کازابلانکا که با هدف نگاه نو و ساختار متفاوت در سینمای فیلم‌های مستقل می‌پردازد، این دوره را نیز با حضور مهمانانی از کشورهای اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکا به پایان برد.
هدا مقدم‌منش، مهربان درویش‌زاده، یوسف احمدی، حنانه جعفری، صدرا خرم‌آبادی، فرشته همیار، هادی هاشمی، امیرعلی رحیمی، روح‌اله صرافیان و عباس درویش‌زاده بازیگران فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» هستند.
عوامل اصلی این فیلم عبارت هستند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: علی قوی‌تن، مدیر فیلمبرداری: حامد قوی‌تن، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، طراح چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، پخش بین‌الملل: علیرضا شاهرخی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار