رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

 اختصاص ۱۲ جایزه در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به برگزیدگان جوایز بخش ملی و بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا اعلام شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این رویداد سینمایی که با محوریت موضوع زنان و‌خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور برگزار خواهد شد، در […]

 اختصاص ۱۲ جایزه در نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا به برگزیدگان جوایز بخش ملی و بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا اعلام شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این رویداد سینمایی که با محوریت موضوع زنان و‌خانواده و به دبیری مهدیه سادات محور برگزار خواهد شد، در دو بخش ملی و بین‌الملل میزبان آثاری در قالب‌های فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه داستانی و فیلم مستند است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در بخش ملی هشت جایزه اصلی خود را به شرح زیر به برگزیدگان خود اهدا خواهد کرد:

منتخبان این بخش علاوه بر دریافت لوح‌های افتخار، تندیس‌های جشنواره، مبالغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم جشنواره ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم بلند سینمایی، ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین کارگردانی فیلم بلند سینمایی، ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلمنامه فیلم بلند سینمایی، ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلم مستند را دریافت خواهند کرد.

همچنین لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهترین پژوهش در فیلم مستند، لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهترین فیلم کوتاه داستانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا اهدا خواهد شد.

لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای بهترین فیلمنامه فیلم کوتاه داستانی نیز دیگر جایزه بخش ملی این رویداد بین‌المللی سینمای ایران با محوریت زنان و خانواده است.

بخش بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در اولین دوره خود نیز تعداد چهار جایزه را به برگزیدگان این بخش بر اساس آرای هیات انتخاب و داوری اهدا خواهد کرد. این جوایز شامل لوح‌های افتخار، تندیس‌های جشنواره و مبالغ ۱۰۰۰ برای بهترین فیلم بخش بین‌الملل جشنواره، ۸۰۰ دلار برای بهترین فیلم بلند سینمایی، ۶۰۰ دلار برای بهترین فیلم مستند و ۶۰۰ دلار برای بهترین فیلم کوتاه داستانی می‌شود.

گفتنی است فراخوان و جزییات مربوط به نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم حوا در سایت این جشنواره به نشانی www.evefilmfestival.ir قرار دارد. این رویداد به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد‌ و با همکاری نهادها و سازمان‌های فرهنگی و‌ هنری مختلف برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار