رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در چهارمین هفته از اکران مجدد، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش‌رو در سالن «حقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می‌روند. به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و‌ پویانمایی، در سومین هفته از اکران مستندهای شانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ۶ مستند اکران می‌شوند. […]

مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»، در چهارمین هفته از اکران مجدد، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش‌رو در سالن «حقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی روی پرده می‌روند.

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و‌ پویانمایی، در سومین هفته از اکران مستندهای شانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، ۶ مستند اکران می‌شوند.

روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ مستندهای «عملیات دماوند» به کارگردانی احسان مشکور، «خیشی که دشت‌ها را شیار زد» به کارگردانی احسان غیبی حاجیور و «کوهستان بی‌صدا» به کارگردانی فرود عوض‌پور در سالن «حقیقت» مرکز گسترش اکران خواهند شد.

همچنین مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی  در روز دوشنبه، ۲۹ خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با اکران مستندهای «ماراتن به سوی خط باریک قرمز» به کارگردانی کتایون جهانگیری، «در پس جنگ» به کارگردانی حمدحسین محمودیان و «دیافراگم» به کارگردانی جواد وطنی میزبان علاقه‌مندان سینمای مستند است.

دور تازه نمایش آثار مستند در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی به اکران مستندهای حاضر در شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در خرداد ماه اختصاص دارد. پس از آن مستندهای جشنواره پانزدهم در تیرماه روی پرده خواهد رفت.

هر ماه، اختصاص به نمایش آثار یک دوره در روزهای یکشنبه و دوشنبه در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی دارد. شرکت در این نمایش‌ها، برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار