رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مستند «نای پایان است» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند شش قسمتی محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این […]

مستند «نای پایان است» با گویندگی ۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند شش قسمتی محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند جمیله رستگاران است که به همراه رضا آفتابی، دانیال الیاسی، فریناز ثریا، جمیله رستگاران و بهمن هاشمی این کار را دوبله کرده اند.

تهیه کننده و مجری این برنامه بیل نای، مهندس مکانیک و مروج علم است. این مستند که در گونه تاریخی، علمی و تحقیقاتی قرار می‌گیرد، بزرگ‌ترین فجایع طبیعی و گاهی نیز غیرطبیعی کره زمین، مثلا انتشار ویروس ها، آتشفشان ها و شهاب سنگ ها، یا تغییرات آب و هوایی و جنگ های شیمیایی را به شیوه داستانی روایت می کند.

جلوه‌های ویژه‌ای که در مستند به کار رفته در مجموع چشمگیر است. استفاده از فیلم‌های واقعی ضبط شده از بلایای طبیعی هم به ارتقای کیفیت مستند کمک زیادی کرده است. پس از انتشار این مستند، نظرات مثبت فراوانی به آن جلب و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

این مجموعه، مستندی بسیار خوش ساخت است و در تولید آن از جدیدترین تکنیک‌ها و فناوری‌های روز استفاده شده است. این مجموعه مستند در همین حال ریتم خوبی دارد و ضمن اینکه مخاطب را به راحتی با خود همراه می کند، نکات آموزشی آن نیز می تواند سودمند و کاربردی باشد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی پنج سیما مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار