رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۵ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 13 May

سفر به یکی از روستاهای مولد تهران که چرخه اقتصادی خود را بر پایه توان و دانش بومی اهالی روستا بنا کرده موضوع این هفته برنامه «‌تهرانگرد» است که جمعه ۲۶ خرداد حوالی ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، روستای معین‌آباد […]

سفر به یکی از روستاهای مولد تهران که چرخه اقتصادی خود را بر پایه توان و دانش بومی اهالی روستا بنا کرده موضوع این هفته برنامه «‌تهرانگرد» است که جمعه ۲۶ خرداد حوالی ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، روستای معین‌آباد در پیشوا با دارا بودن زمین‌های کشاورزی، باغداری،گلخانه‌ها و مجموعه‌های سنتی و صنعتی پرورش دام و طیور به عنوان یکی از روستاهای مولد تهران شناخته می‌شود که در بحث توسعه روستایی اهمیت بسزایی دارد.دوربین «تهرانگرد» این هفته ضمن گشت و گذار در طبیعت بکر این روستا، سری به یکی از مجموعه‌های پروش دام سنگین معین‌آباد زده و با تهیه مستندی از این مجموعه نگاهی به بحث توسعه روستایی نیز دارد.
«تهرانگرد» در ۳۶ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای، در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما و با همکاری جهاد کشاورزی استان تهران تولید می‌شود. این برنامه، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن جمعه آینده ساعت ۱۲:۳۰ به روی آنتن خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار