رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ «عقرب عاشق» جدیدترین سریال اختصاصی نماوا است که به‌زودی پخش آن آغار خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده: «بهداد می‌میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. او اما مدتی بعد در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب…» این سریال […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ «عقرب عاشق» جدیدترین سریال اختصاصی نماوا است که به‌زودی پخش آن آغار خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده: «بهداد می‌میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. او اما مدتی بعد در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب…» این سریال بر اساس قصه‌ای سورئال، فضایی و عاشقانه ساخته شده است. جلوه های ویژه سریال «عقرب عاشق» وجه تمایز آن با دیگر سریال های نماوا است.

اسامی بازیگران: محمد رضا فروتن ، آرمان درویش ، ساقی حاجی پور ، سیاوش خیرابی،متین ستوده ، رضا بهبودی ، علی صلاحی ، مهران رنج بر ، سمیرا حسینی ، رضا فیاضی ، رویا جاوید نیا ، شیدا یوسفی ، هدایت الله سجادی ، رضا پژوهی ، خاطره جهانگیری ، پارسا صحرایی ، هادی الیاس ، سارا والیانی ، اسد پور حمزه ، بهشاد چنگیزی و با حضور : آتنه فقیه نصیری ، حسین پاکدل و با هنرمندی : شقایق فراهانی ..

«عقرب عاشق» به تهیه‌کنندگی «رضا محقق» و کارگردانی «حسین سهیلی‌زاده» ساخته شده و امین محمودی و حامد افضلی نویسندگان این سریال هستند. این سریال محصول سی‌تلکام است که به زودی از نماوا پخش خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار