رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

تنها چند روز بعد از پخش استریم «استخراج ۲» در پلتفرم‌های دیجیتالی، خبر می‌رسد که ساخت قسمت سوم آن در دستور کار تهیه کنندگانش قرار گرفته است. شبکه جنجالی نتفلیکس تهیه کننده این اکشن ماجراجویانه، تولید قسمت سوم را تائید کرده است. فعلا اطلاعی از داستان قسمت تازه این فرانچایز موفق در دست نیست و […]

تنها چند روز بعد از پخش استریم «استخراج ۲» در پلتفرم‌های دیجیتالی، خبر می‌رسد که ساخت قسمت سوم آن در دستور کار تهیه کنندگانش قرار گرفته است.

شبکه جنجالی نتفلیکس تهیه کننده این اکشن ماجراجویانه، تولید قسمت سوم را تائید کرده است. فعلا اطلاعی از داستان قسمت تازه این فرانچایز موفق در دست نیست و کار نگارش فیلمنامه آن، همین روز‌ها آغاز می‌شود.

با این حال، می‌توان پیش بینی کرد کاراکتر تیلور ریک با بازی کریس همسورث یک بار دیگر راهی یک ماجراجویی خونبار تازه با دشمنان ناشناخته اش می‌شود.

در پایان داستان دومین قسمت، کاراکتر غریبه ناشناس با بازی ادریس البا در یک حضور افتخاری و کوتاه مدت، تیلور و همکارش را در ازای انجام یک ماموریت تازه از زندانی آزاد می‌کند.

این کاراکتر ناشناس که با نام آلکولت شناخته می‌شود، از سوی فرد قدرتمندی که هویتش مشخص نیست، دستور دارد تیلور را روانه ماموریت‌های تازه بکند.

در داستان قسمت اول، تیلور ماموریت داشت پسر نوجوان یک ارباب قدرت هندی را از دام تبهکاران نجات دهد و در داستان قسمت دوم، راهی گرجستان می‌شود تا اعضای خانواده یک مافیای قدرتمند گرجی را از دست خلافکاران درون گروهی این خانواده نجات دهد.

تام هاردگریو ستاره اکشن‌های درجه دو که کارگردانی دو قسمت اول و دوم را به عهده داشته، پشت دوربین قسمت سوم هم قرار می‌گیرد.

او که متخصص هنر‌های بدلکاری است، در استخراج‌ها استفاده بسیار زیادی از این هنر کرده است. سکانس‌های اکشن فیلم‌ها بسیار خوب از کار درآمده، اما به گفته منتقدان داستانه‌های خوب و جذابی ندارد.

برخی از منتقدان هم کاراکتر تیلور را با کاراکتر پلیس جان سخت مجموعه دهه هشتادی «جان سخت» بروس ویلیس مقایسه کرده اند. در حالی که نسخه اصلی «استخراج» با هزینه کلان ۲۰۰ میلیون دلاری تهیه شد، نتفلیکسی‌ها رقم تولید قسمت دوم را اعلام نکردند و در رابطه با رقم هزینه‌های قسمت سوم هم سکوت کرده اند.

از چند روز قبل که «استخراج ۲» پخش استریم شد، تعداد تماشاگران زیادی داشته و لقب یک کار پرفروش و موفق را گرفته است.

برادران معروف تهیه کننده و کارگردان روسو آنتونی و جو هم از تهیه کنندگان استخراج‌ها هستند و اخبار مربوط به کارگردانی قسمتی از آن را تکذیب کرده اند.

فیلمنامه نسخه اصلی براساس داستان نول گرافیکی انده پارکز نوشته شد و سازندگان فیلم با الهام از کاراکتر‌های این نول، فیلمنامه دومین قسمت آن را نوشتند.

نسخه اصلی سال ۲۰۲۰ روانه پلتفرم‌های دیجیتالی شد و در چهار روز اول پخش، بیش از ۹۹ میلیون بیننده و بازدیدکننده داشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار