رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 19 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

بنیاد سینمایی فارابی در ادامه برپایی سلسله برنامه‌های خود، برگزاری رویدادی با عنوان «پلان زندگی» با محوریت بازنمایی خانواده در سینمای ایران را برگزار می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «پلان زندگی»، ضمن نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «کت‌چرمی» از […]

بنیاد سینمایی فارابی در ادامه برپایی سلسله برنامه‌های خود، برگزاری رویدادی با عنوان «پلان زندگی» با محوریت بازنمایی خانواده در سینمای ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در نخستین جلسه از سلسله نشست‌های «پلان زندگی»، ضمن نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «کت‌چرمی» از منظر خانواده، علاوه‌ بر استادان عرصه فرهنگ و رسانه، دکتر مریم اردبیلی مدیر امور بانوان شهرداری تهران و دکتر ابوالفضل اقبالی دبیر علمی جشنواره بین‌المللی گوهرشاد نیز به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

 این رویداد سینمایی خانواده محور که با اکران فیلم سینمایی «کت‌چرمی» همراه است، از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی نهاد ملی سینمای ایران برگزار می‌شود.

رویداد بازنمایی خانواده در سینمای ایران در ادامه سلسله برنامه‌های این بنیاد در روز چهارشنبه، سی‌ویکم ماه جاری برگزار می‌شود.

صیانت از کانون خانواده، اهمیت و جایگاه خانواده در سینمای ایران و بررسی سبک زندگی و توجه به آن در ادوار گوناگون حیات را از جمله اهداف برگزاری این رویداد می‌توان خواند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار