رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 19 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

فیلم سینمایی هیجان انگیز «صندلی داغ» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم سینمایی «صندلی داغ» محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود. مدیر دوبله این […]

فیلم سینمایی هیجان انگیز «صندلی داغ» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فیلم سینمایی «صندلی داغ» محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی است که به همراه ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ژرژ پطروسی، ارسلان جولائی، محمدرضا حسینیان، مونا خجسته، شرین روستایی، حسین سرآبادانی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، مرضیه صفی خانی، امیرمحمدی صمصامی، میلاد فتوحی، نسرین کوچک خانی، علیرضا ناصحی، رزیتا یاراحمدی و نازنین یاری این کار را دوبله کرده اند.

در خلاصه این سینمایی آمده است: فریار که یک هکر است بمبی زیر صندلی‌اش در اداره می‌یابد و سپس شخصی با او تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که مبالغ زیادی را از بانک‌ها بدزدد و به حساب آن‌ها بریزد و گرنه بمب را منفجر می‌کنند…

این فیلم مهیج با بازی مل گیبسون، تعلیق و هیجانی مداوم خلق می‌کند که باعث می‌شود مخاطب تا پایان فیلم را دنبال کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه‌ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

منبع: صبا

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار