رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

شصت‌وسومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی برگزیدگان خود را با حضور یک انیمیشن کوتاه ایرانی شناخت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. این انیمیشن درباره […]

شصت‌وسومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی برگزیدگان خود را با حضور یک انیمیشن کوتاه ایرانی شناخت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد.

این انیمیشن درباره یک زن جوان ایرانی است که دوران تحصیل خود را از میان چروک‌ها و درزهای لباس قدیمی خود به یاد می‌آورد. این اثر، ترکیبی از تکنیک‌های دوبعدی و استاپ‌موشن است و در بخش مسابقه آثار کوتاه جشنواره انسی ۲۰۲۳ نمایش داده شد.

امسال انیمیشن «آژیر» ساخته سپیده فارسی سینماگر ایرانی و محصول مشترک فرانسه، آلمان، لوکزامبورگ و بلژیک، در جمع ۱۱ اثر بخش مسابقه اصلی انسی انتخاب شده بود که جایزه بهترین موسیقی انیمیشن را دریافت کرد.

همچنین انیمیشن بلند سینمایی «ژولیت و شاه» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر به بخش آثار در حال ساخت (Work in Progress) و انیمیشن «آتش‌ها» ساخته محمد باباکوهی و محصول فرانسه در بخش آثار دانشجویی پذیرفته شده بود.

شصت‌وسومین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۱ تا ۲۷ خرداد) برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار