رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

بیستمین سفر رئیس سازمان سینمایی به استان سمنان به منظور بررسی و پیگیری مشکلات سینمایی استان آغاز شد . به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی ، چهارشنبه (۳۱ خرداد ماه) در سفر یک روزه به استان سمنان، با حضور در یحیی بن موسی الکاظم (ع) به […]

بیستمین سفر رئیس سازمان سینمایی به استان سمنان به منظور بررسی و پیگیری مشکلات سینمایی استان آغاز شد .

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی ، چهارشنبه (۳۱ خرداد ماه) در سفر یک روزه به استان سمنان، با حضور در یحیی بن موسی الکاظم (ع) به شهدای والامقام این شهر ادای احترام کرد.

در ادامه این سفر، نمایشگاه عکس “برای همیشه تنها” ارائه دهنده آثار یکی از دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان سمنان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در سمنان افتتاح، و از این نمایشگاه بازدید شد.

همچنین طی مراسمی با حضور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از سه پوستر فیلم‌ کوتاه “آپولو” به نویسندگی و کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران سمنان و امیر طالب بیدختی، فیلم کوتاه “۱۵” به نویسندگی و کارگردانی حامد شاهی و نیز مستند “سگ‌های آنست” به نویسندگی و کارگردانی عصمت رضی‌آبادی رونمایی شد.

گفتنی است در این سفر محمدرضا سوقندی مدیرکل حقوقی، مجلس و استان‌های سازمان، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و هاشم میرزاخانی مدیر عامل سینما شهر ، رئیس سازمان سینمایی را همراهی کردند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار