رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

هادی حجازی‌فر با روایتی از بازی در مقابل شهاب حسینی، از این گفت که ابتدا نمی‌خواسته در سریال «پوست شیر» بازی کند. به نقل از روابط عمومی برنامه، هادی‌ حجازی‌فر بازیگر شخصیت «نعیم» در سریال «پوست شیر» به‌عنوان‌ نخستین مهمان برنامه «سینما ۲۵» مقابل فریدون جیرانی نشست. بخش‌هایی‌ از این گفت‌وگو به سریال «پوست‌ شیر» […]

هادی حجازی‌فر با روایتی از بازی در مقابل شهاب حسینی، از این گفت که ابتدا نمی‌خواسته در سریال «پوست شیر» بازی کند.

به نقل از روابط عمومی برنامه، هادی‌ حجازی‌فر بازیگر شخصیت «نعیم» در سریال «پوست شیر» به‌عنوان‌ نخستین مهمان برنامه «سینما ۲۵» مقابل فریدون جیرانی نشست. بخش‌هایی‌ از این گفت‌وگو به سریال «پوست‌ شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی که پخش آن چندی پیش در شبکه نمایش خانگی به اتمام رسید، اختصاص داشت.

اولین قسمت برنامه «سینما ۲۵» با اجرای فریدون جیرانی در پلتفرم زینما منتشر شده است. جیرانی گفت‌وگو را این‌گونه آغاز کرد که پایان‌بندی «پوست شیر» مرا به یاد پایان «گلادیاتور» می‌اندازد و سپس حجازی‌فر درباره نحوه همکاری و همچنین انتخاب‌ شخصیت «نعیم» چنین گفت: از همان‌ مرحله طرح اولیه در جریان فیلمنامه «پوست شیر» بودم ولی به دلیل هم‌زمانی با فیلمبرداری «موقعیت مهدی» اعلام کردم که این نقش را بازی نمی‌کنم، البته دلیل دیگری هم داشت؛ مثلا تصور می‌کردم «نعیم» شباهت‌هایی به نقشی دارد که قبلا در فیلم «لاتاری» بازی کرده بودم. در این میان گویا با چند بازیگر دیگر هم صحبت کرده بودند تا این‌که فیلمبرداری «پوست‌ شیر» با وقفه روبه‌رو شد و من توانستم خودم را به این سریال برسانم.

حجازی‌فر در ادامه درباره همکاری با تیم سازنده این سریال و بازیگران مقابلش بیان کرد:‌ با این‌که با جمشید محمودی تفاوت سنی دارم اما تفکراتمان به‌هم نزدیک است‌ و به واسطه همین نکته زیاد با هم صحبت می‌کنیم.

او همچنین درباره بازی مقابل شهاب حسینی توضیح داد: به خاطر دارم فیلمبرداری چند روزی بود که آغاز شده بود و من مستقیم از آبادان به تهران آمدم و در اولین جلسه ۹ صفحه دیالوگ به من دادند و گفتند باید مقابل شهاب حسینی بازی کنی؛ بازیگری که هیچ تجربه همکاری با هم نداشتیم و قرار بود صحنه پرتنشی را در آگاهی مقابل هم اجرا کنیم، اگر دقت کنید در آن سکانس مدام چشمانم را می‌دزدم تا به شهاب نگاه نکنم و این بدل به بخشی از بازی من در آن سکانس شده‌ است.

این بازیگر در ادامه بیان کرد: با اغلب گروه پشت و جلو دوربین سریال «پوست‌ شیر» برای اولین بار بود که همکاری می‌کردم ولی باید بگویم یک فضای بسیار دوستانه در پشت صحنه جاری بود که به‌ مقابل دوربین هم انتقال داده شد و فکر می کنم یکی از دلایل موفقیت «پوست‌ شیر» همین فضای دوستانه بود.

حجازی‌فر درباره استقبال مخاطبان از  این سریال چنین گفت: «پوست‌ شیر» در شرایط بسیار ملتهبی پخش شد، به طوری که حتی امکان تبلیغات هم نداشتیم ولی مردم به تماشای آن نشستند. به یاد دارم با وحیدآقاپور به یکی از روستاهای مرزی اطراف خوی رفته بودیم، آن‌جا با فردی روبه‌رو شدم که در یک چادر زندگی می‌کرد و زمانی که مرا دید گفت تو را صمد به این‌جا آورده!؟ چون در قسمت قبلی صمد من را می‌دزدید. برایم باورکردنی نبود که حتی در این مناطق هم این‌گونه سریال را دنبال می‌کنند.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در سه فصل و در ژانر معمایی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

در این سریال بازیگرانی چون‌ هادی حجازی‌فر، شهاب حسینی، پردیس احمدیه، مهرداد صدیقیان، پانته‌آ بهرام، ژیلا شاهی و علیرضا کمالی به ایفای نقش پرداختند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار