رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May

مستند «سرخدار» به کارگردانی محسن سخا  تولید جدید شبکه مستند روایت دل نگرانی‌های فرهاد مسعودی جنگلبانی‌ که برای حفظ و نگهداری محیط زیست اطراف خود تلاش می‌کند، شنبه ۳ تیر ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود. محسن سخا گفت: در این سالها که پیگیر افرادی با دغدغه‌های محیط زیستی هستم، با فرهاد مسعودی آشنا شدم، […]

مستند «سرخدار» به کارگردانی محسن سخا  تولید جدید شبکه مستند روایت دل نگرانی‌های فرهاد مسعودی جنگلبانی‌ که برای حفظ و نگهداری محیط زیست اطراف خود تلاش می‌کند، شنبه ۳ تیر ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود.

محسن سخا گفت: در این سالها که پیگیر افرادی با دغدغه‌های محیط زیستی هستم، با فرهاد مسعودی آشنا شدم، همین آشنایی زمینه ساز ساخت سرخدار شد. این مستند درباره دغدغه‌ها و دل نگرانی‌های جنگلبانی است که برای حفظ و نگهداری درختان سرخدار تلاش می‌کند.

او افزود: سال‌هاست در فیلم‌هایم پیگیر افرادی هستم که دغدغه‌های محیط زیستی دارند، در این بین سال‌ها پیش با فرهاد مسعودی آشنا شدم که این آشنایی زمینه ساز ساخت فیلم مستند «سرخدار» شد.

این کارگردان افزود: این مستند روستای سیاه رودبار و جنگل‌های اطراف آن در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان است که یکی از ذخیره‌گاه‌های مهم درختان سرخدار جنگل‌های هیرکانی است، فیلمبرداری شده و پروسه تحقیق و پژوهش و فیلمبرداری آن هم حدود یک سال به طول انجامید.

سخا گفت: این فیلم بازنمایی گوشه ای از زندگی مردی است که در ابتدا فردی معمولی به نظر می رسد اما با توجه به خصوصیات فردی و اخلاقی که دارد می توان گفت که یک قهرمان واقعی است.

مستند «سرخدار» در شبکه مستند تولید شده و از دیگر عوامل آن می توان به عبارتند از پژوهشگر، کارگردان، تهیه‌کننده، صدا: محسن سخا، تصویربردار: سجاد آورند و تدوین: بابک حیدری اشاره کرد.

این مستند امشب ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش می شود و تکرارش روز بعد ساعت ۱۵ است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار