رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد. به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و بازی علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت و… در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد. در حال حاضر فصل اول این اثر […]

سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی و بازی علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت و… در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

در حال حاضر فصل اول این اثر عرضه شده و متعاقبا فصل دوم آن نیز در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

سریال «شهرزاد» داستانی عاشقانه است در بستری تاریخی که از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ شروع و ادامه یافت. داستان عشق شهرزاد به فرهاد است و زندگی آن‌ها با نفوذ و قدرت شخصی به نام بزرگ آقا دستخوش تغییر می‌شود.

«شهرزاد» محصول سال ۱۳۹۴ است که در زمان عرضه خود توانست مخاطبان زیادی را به شبکه نمایش خانگی بیاورد و جریان سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی را رونق بخشد.

حسن فتحی در کنار کارگردانی سریال «شهرزاد»، نویسندگی آن را نیز با نغمه ثمینی انجام داده‌است. وی پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند، میوه‌ی ممنوعه، مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است و جزو کارگردان‌هایی است که آثار او اغلب با استقبال مخاطب مواجه می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار