رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

جدیدترین سریال اختصاصی «فیلیمو» در حوزه کودک، از شنبه ۱۰ تیرماه منتشر می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌ عمومی فیلیمو، سریال کودکانه «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی برادران کیایی محصولی از نوآر کارن فیلم است که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است. پخش این سریال که […]

جدیدترین سریال اختصاصی «فیلیمو» در حوزه کودک، از شنبه ۱۰ تیرماه منتشر می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌ عمومی فیلیمو، سریال کودکانه «پیکولو» به نویسندگی و کارگردانی علی احمدی و تهیه‌کنندگی برادران کیایی محصولی از نوآر کارن فیلم است که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

پخش این سریال که محمد بحرانی مشاور هنری آن را به عهده دارد و هومن حاجی عبداللهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند، از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

در این اثر نمایشی کودکانه، صدا پیشگانی از جمله: خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیرسلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند.

عروسک گردانی این سریال هم بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی‌فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «پیکولو جزیره‌ای جادویی‌ست که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. در پیکولو نیز موجودات عجیب و متنوعی زیست می‌کنند، هر موجود داستان و ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

روزی «پیکی» در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و به پیکولو سقوط می‌کند. پس از سقوط، اهالی پیکولو او را پیدا کرده و رسماً شهروند پیکولو می‌شود. پیکی اما دیگر از گذشته‌ خود چیزی به یاد نمی‌آورد. او به مرور با اهالی پیکولو (مخترع، پانچو، شالی، واکرو و ته‌غاری‌ها) آشنا می‌شود و آنها در هر قسمت با یک موضوع و چالش جدید روبه‌رو می‌شوند.»

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار