رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: الزام نظارت بر نمایش خانگی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و صدا و سیما مجری آن است. پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به حاشیه‌های مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: الزام نظارت بر نمایش خانگی مصوبه شورای […]

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: الزام نظارت بر نمایش خانگی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و صدا و سیما مجری آن است.

پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در واکنش به حاشیه‌های مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: الزام نظارت بر نمایش خانگی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و صدا و سیما مجری آن است.

وی افزود: ما قانون و مجلس شورای اسلامی را دور نزده‌ایم. این موضوع را از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سوال کنید.

جبلی درباره اتفاق اخیری که درخصوص نظارت صدا و سیما افتاده است، نیز توضیح داد: وظیفه دستگاه‌های نظارتی این است که موضوع را بررسی کنند تا اگر چنین چیزی اتفاق افتاده با آن برخورد شود.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود از آنجایی که صدا و سیما مخاطب ندارد و می‌خواهد مخاطب شبکه‌های اجتماعی را بگیرد و بازیگران را مجبور کند دوباره به صدا و سیما بیایند، اظهار کرد: نظرم به بیان چنین سخنانی لبخند است.
رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به سوالی درباره تماشای فیلیمو بیان کرد: اگر فرصت کنم همه چیز را نگاه می‌کنم.
جبلی درباره جزییات تقسیم کاری در مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس مصوبه این شورا، تقسیم نظارت بر صوت و تصویر فراگیر میان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و صدا کاملا مشخص و وظایف هر کدام به طور کامل تعیین شده است.
وی در پاسخ به این سوال که سریال‌های فیلیمو را بیشتر می‌پسندید یا سریال‌های صدا و سیما را خاطرنشان کرد: طبیعتا سریال‌های سالم را می‌پسندم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار