رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 8 خبر


  • سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 4 June

برنامه «دست کی بالا» با موضوع «مهربانی»، پنجشنبه هشتم تیرماه روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پنجاهمین قسمت برنامه «دست کی بالا» به مناسبت عید سعید قربان با موضوع «مهربانی» و به زبان کودکانه به بیان فضایل این عید بزرگ می‌پردازد.در این ویژه برنامه، نمایشهای کوتاهی […]

برنامه «دست کی بالا» با موضوع «مهربانی»، پنجشنبه هشتم تیرماه روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پنجاهمین قسمت برنامه «دست کی بالا» به مناسبت عید سعید قربان با موضوع «مهربانی» و به زبان کودکانه به بیان فضایل این عید بزرگ می‌پردازد.در این ویژه برنامه، نمایشهای کوتاهی با حضور دو عروسک برنامه توتک و شربت اجرا شده و تقدیم نگاه مخاطبان کودک خواهد شد. در بخش قصه‌گویی نیز گیتی خانم با اجرای مجری توانمند کودک (گیتی خامنه) قصه‌ای به زبان کودکانه به روایت کلام و تصویر درخواهد آورد.
همچنین کلیپی با اجرای گروه همخوانی شمیم یاس تولید شده که برای اولین بار از قاب شبکه دو به تصویر درمی‌آید.
برنامه «دست کی بالا» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که روزهای فرد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. ویژه برنامه عید قربان «دست کی بالا» به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی، کارگردانی داوود روستا و اجرای محمدرضا بهروز (عمو بهروز)، سمیرا حاجی فتحعلی (پریماه) و قصه گویی گیتی خامنه، پنجشنبه هشتم تیر ساعت ۱۵:۱۵ روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار