رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

اکران فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه تمدید شد. به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، اکران فیلم سینمایی «قطع فوری» که از ۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود به دلیل استقبال مخاطبان در سینماهای منتخب هنر و تجربه هچنان ادامه دارد. «قطع فوری» […]

اکران فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه تمدید شد.
به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، اکران فیلم سینمایی «قطع فوری» که از ۶ اردیبهشت‌ماه آغاز شده بود به دلیل استقبال مخاطبان در سینماهای منتخب هنر و تجربه هچنان ادامه دارد.
«قطع فوری» به مدت ۹ هفته در سینماهای منتخب هنروتجربه به نمایش درآمد.

بازیگران «قطع فوری» عبارتند از: سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سید احمد حسینی، ساسان کریمی وآخرین نقش‌آفرینی جاودانه علی انصاریان.
فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینما‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روز‌های چهارشنبه نیز در سینما‌های منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار