رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

امیرحسین حیدری ـ مدیر پلتفرم تماشاخونه در واکنش به فرایند جدید شبکه نمایش خانگی گفت: تعامل وزارت ارشاد و صداوسیما به نفع همه است و کسی قرار نیست جای دیگری را بگیرد. مدیر یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی نسبت به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص حدود و اختیارات دستگاه‌ها، آینده شبکه نمایش خانگی […]

امیرحسین حیدری ـ مدیر پلتفرم تماشاخونه در واکنش به فرایند جدید شبکه نمایش خانگی گفت: تعامل وزارت ارشاد و صداوسیما به نفع همه است و کسی قرار نیست جای دیگری را بگیرد.

مدیر یکی از پلتفرم‌های نمایش خانگی نسبت به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص حدود و اختیارات دستگاه‌ها، آینده شبکه نمایش خانگی را روشن ترسیم می‌کند؛ با این شرط که ساترا پلی بین حاکمیت و پلتفرم‌ها باشد.

امیرحسین حیدری ـ مدیر پلتفرم تماشاخونه ـ درباره مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: اتقاق عجیب و غریبی نیفتاده است. فرآیندی که پیش از این هم اتفاق می‌افتاد، در حال تبدیل شدن به قانون است. به هر حال کاری که قرار بود ساخته شود، باید از صدا و سیما و ساترا مجوز ساخت می‌گرفت، کاری هم که قرار بود پخش شود باید از ساترا مجوز پخش می‌گرفت.

او گفت: این صنعت شکل گرفته و زنده است و این‌ها مسیری است که باید روند رو به جلویی را پیش‌روی کنیم. قرار نیست کسی جای کسی را بگیرد قرار نیست کسی رقیب جایی شود. قرار نیست نمایش خانگی رقیب تلویزیون باشد و بالعکس. هر کدام مخاطبان خودشان را دارند و با تعامل، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار