رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مجموعه مستند «خوراک‌های ایرانی» از امروز روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «خوراک‌های ایرانی» در ۲۸ قسمت تهیه شده و از زاویه‌ای متفاوت به فرهنگ و هویت ایرانی نگاه کرده است.تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند را عبدالرحیم صاحب الفصول بر عهده دارد […]

مجموعه مستند «خوراک‌های ایرانی» از امروز روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «خوراک‌های ایرانی» در ۲۸ قسمت تهیه شده و از زاویه‌ای متفاوت به فرهنگ و هویت ایرانی نگاه کرده است.تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند را عبدالرحیم صاحب الفصول بر عهده دارد و تحقیق و پژوهش آن بر عهده سمیه صفری بوده است

این مجموعه مستند برگرفته از علم گاسترومی (علم و فرهنگ تهیه، تولید و مصرف غذا) است و در آن تلاش شده در گردشگری و صنعت توریسم تمرکز را از روی یک منطقه برداشته و با بیانی تصویری، گردشگر را به واسطه خوراک‌های ایرانی به تمامی مناطق هدایت کند.

در «خوراک‌های ایرانی» ظرفیت هر منطقه با معرفی اقامتگاه‌ها، بستر فرهنگی هر منطقه، آداب و رسوم، مناطق دیدنی و از همه مهمتر خوراک‌های محلی، اطلاعاتی کمتر شنیده شده به گردشگران هدیه می‌شود.

این مجموعه مستند از امروز شنبه ۱۰ تیر روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود و شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۸:۴۰ در جدول پخش این شبکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار