رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فصل اول برنامه «پایان‌نامه» به کارگردانی و اجرای محمد طالبی و تهیه‌کنندگی حسین قربانی به‌صورت هفتگی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «پایان‌نامه» با هدف معرفی دستاورد‌های علمی دانشگاه‌های برتر کشور جلسات دفاع پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری را به‌صورت زنده از شبکه […]

فصل اول برنامه «پایان‌نامه» به کارگردانی و اجرای محمد طالبی و تهیه‌کنندگی حسین قربانی به‌صورت هفتگی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «پایان‌نامه» با هدف معرفی دستاورد‌های علمی دانشگاه‌های برتر کشور جلسات دفاع پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکتری را به‌صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.هدف اصلی برنامه بیان دستاورد‌های علمی در کنار آشنایی با جلسات دفاع برای علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی است.

برنامه «پایان‌نامه» بدون دخل و تصرف در ساختار جلسه دفاع و به‌صورت یک ناظر بر فرآیند دفاعیه، مخاطب را به همراهی با یک جلسه دفاع دعوت می‌کند و موضوعات و جلسات برنامه با داوری و ارزیابی توسط دانشگاه‌های برتر کشور برگزیده می‌شود و با انتخاب و نظر دانشگاه در مجموعه پایان‌نامه‌های برگزیده هر دانشگاه هستند.

این برنامه کاری از گروه علم و فناوری شبکه چهار سیماست و به‌صورت هفتگی و زنده از شبکه چهار پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار