رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

فیلم سینمایی «مهاجمان تبتی» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول چین در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی رزیتا […]

فیلم سینمایی «مهاجمان تبتی» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول چین در سال ۲۰۲۲ و قرار است از شبکه پنج سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی است. ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، شیرین روستایی، افشین زی نوری، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، ملیکا ملک نیا، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، مونا همائی پور، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی این کار را دوبله کرده اند.

در خلاصه این سینمایی اکشن و ماجراجویی آمده است: محقق باستان شناسی پس از اثبات پادشاهی گسار به طور مرموزی در تبت ناپدید می شود؛ دختر او وقتی بزرگ می شود راه پدر را ادامه می دهد …

این فیلم ماجراجویی باستان شناسی در دسته فیلم های ایندیانا جونز و مومیایی قرار می‌گیرد و از نظر کیفیت شاید بتوان گفت همسنگ آن‌هاست. اکشن بسیار قوی این فیلم و تصویربرداری بسیار حرفه ای صحنه های تعقیب و گریز در کنار فیلمنامه قدرتمند و شخصیت‌های جذاب، یک فیلم قابل تامل و تحسین برانگیز ساخته که ارزش دیدن دارد.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی پنج سیما، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار