رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 20 May

رنگین کمانی از بهترین برنامه ها و مجموعه های تلویزیونی و سینمایی، هدیه شبکه امید سیما به نوجوانان ایران زمین در ایام تابستان است. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نوجوانان تابستان امسال می توانند اوقات فراغت خود را با تماشای متنوع ترین برنامه های تلویزیون از قاب شبکه امید سپری […]

رنگین کمانی از بهترین برنامه ها و مجموعه های تلویزیونی و سینمایی، هدیه شبکه امید سیما به نوجوانان ایران زمین در ایام تابستان است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نوجوانان تابستان امسال می توانند اوقات فراغت خود را با تماشای متنوع ترین برنامه های تلویزیون از قاب شبکه امید سپری کنند.«برو پی کارت»، «نورا» و «بازی ویزیون» از تولیدات شبکه امید و متناسب با ذائقه مخاطب نوجوان در ایام تابستان به روی آنتن می رود.

نوجوانان علاقه مند به دیدن مسابقه نیز می توانند بیننده مسابقات جذاب و سرگرم کننده «همه فن حریف» با هدف استعداد یابی نوجوانان، «راز جزیره» و «کهکشان» از این شبکه باشند.

سریال های «گروه اسرار آمیز بندیکت»، «هتی دختر نویسنده»، «پایانگونه ها»، «ماندا لورین» و «منطقه پرواز ممنوع» برای پخش در تابستان آماده و به روی آنتن می رود.

از دیگر برنامه های شبکه می توان  به «رویانیوم»، «هوشیار»، «ناخونک»، «حرکت» و «فصل نقره ای» اشاره نمود.

نوجوانان طرفدار و علاقه مند به انیمیشن نیز هر روز ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۰۰ می توانند بیننده کارتون های انیمیشن ایرانی و خارجی  با عناوین: «بازی دوست داشتنی»، «دو متر و چهل و سه»، «هیاهوی نوجوانی»، «رویای آئوشی»، «صلح بانان»، «پند پارسی»، «جزیره قلدرها» و «کیخان» باشند.

«سینما هویت» مجموعه ای کامل شامل ۸۰ فیلم سینمایی که تا پایان تابستان و هر روز ساعت ۱۸:۰۰ پخش و نوجوانان می توانند تکرار آن را ساعت ۱ بامداد و ۱۰:۳۰ صبج روز بعد به تماشا بنشینند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار