رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

برنامه «دست کی بالا» به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع)، سیزدهم تیرماه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، جدیدترین قسمت برنامه «دست کی بالا» با موضوع «راهنمایی» که برگرفته از لقب یازدهمین پیشوای مسلمانان است، به بیان فضایل اخلاقی این امام همام به زبان کودکانه […]

برنامه «دست کی بالا» به مناسبت سالروز ولادت امام هادی(ع)، سیزدهم تیرماه روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، جدیدترین قسمت برنامه «دست کی بالا» با موضوع «راهنمایی» که برگرفته از لقب یازدهمین پیشوای مسلمانان است، به بیان فضایل اخلاقی این امام همام به زبان کودکانه می‌پردازد. همچنین در بخش نمایشی برنامه، توتک و شربت در قالب نمایشی به راهنمایی صحیح و رابطه مؤثر آن در تربیت فرزندان خواهند پرداخت.گیتی خانم هم در بخش قصه‌گویی برای بچه‌های حاضر در استودیو و مخاطبان برنامه، داستانی با موضوع «راهنمایی صحیح» به روایت کلام و تصویر درخواهد آورد.
برنامه «دست کی بالا» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی، کارگردانی داوود روستا، اجرای محمدرضا بهروز (عمو بهروز) و سمیرا حاجی فتحعلی (خاله پریماه) و قصه‌گویی گیتی خامنه (گیتی خانم) که سه‌شنبه سیزدهم تیرماه به مناسبت میلاد باسعادت امام هادی(ع) روانه آنتن این شبکه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار