رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
به بهانه بازپخش سریال از شبکه آی فیلم؛

پوستر سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» رونمایی شد

این روزها سریال«برف بی صدا می بارد» مجددا از شبکه «آی فیلم» در حال پخش است و به همین بهانه پوستر سریال رونمایی شد. به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا؛ این روزها سریال«برف بی صدا می بارد» مجددا از شبکه «آی فیلم» در حال پخش است و به همین بهانه پوستر […]

این روزها سریال«برف بی صدا می بارد» مجددا از شبکه «آی فیلم» در حال پخش است و به همین بهانه پوستر سریال رونمایی شد.

به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا؛ این روزها سریال«برف بی صدا می بارد» مجددا از شبکه «آی فیلم» در حال پخش است و به همین بهانه پوستر سریال رونمایی شد.

سریال «برف بی صدا می بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی بر اساس آخرین نوشته مرحوم مسعود بهبهانی‌نیا ساخته شده‌است. این مجموعه قصه تلاش‌های یک دشمن قدیمی برای برهم زدن اتحاد یک خانواده اصیل ایرانی را در سه دهه مختلف ۱۳۶۰، ۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ روایت می‌کند.

فرهاد آئیش، مائده طهماسبی، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مینا وحید، پانته آ سیروس برخی از بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می دهند. پوستر «برف بی صدا می بارد» را علی شکوری طراحی کرده است.

زنده یاد مسعود بهبهانی که چند ماه بعداز اتمام کار فوت کرد نویسندگی آثاری چون «نرگس»، «نفس سنگ»، «خاک سرخ»، «کارآگاهان»، «ترانه مادری»، «کیمیا»، «فاصله ها»، «صبح نزدیک است» و … را در کارنامه کاری خود دارد.

برای آن دسته از مخاطبان و طرفداران سریال «برف بی صدا می بارد» که پیگیر ساخت و پخش ادامه این سریال بودند باید گفت هنوز هیچ تصمیمی برای ادامه ساخت فصل جدید «برف بی صدا می بارد» گرفته نشده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار