رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» با دوبله فارسی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد. به گزارش سینماخانه؛ فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» ساخته کارگردان شناخته شده تاریخ سینمای جهان، آلفرد هیچکاک با دوبله فارسی در پلتفرم فیلم نت توزیع شده است. در این فیلم بازیگران سرشناسی چون جیمز استورات، دوریس دی و […]

فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» با دوبله فارسی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.
به گزارش سینماخانه؛ فیلم سینمایی «مردی که زیاد می دانست» ساخته کارگردان شناخته شده تاریخ سینمای جهان، آلفرد هیچکاک با دوبله فارسی در پلتفرم فیلم نت توزیع شده است.
در این فیلم بازیگران سرشناسی چون جیمز استورات، دوریس دی و برندا ده بنزی ایفای نقش می کنند.
«مردی که زیاد می دانست» از جمله مهم‌ترین و پراعتبارترین فیلم های کارنامه هیچکاک است که به اعتقاد اغلب منتقدان در کنار آثاری چون «سرگیجه»، «بدنام» و «پنجره عقبی» قرار می گیرد.
این فیلم محصول سال ۱۹۵۶ کشور آمریکا است و در ژانر حادثه ای قرار می گیرد. همچنین این فیلم در امتیازبندی سایت سینمایی ای ام دی بی رتبه ۷.۵ را کسب کرده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک پزشک آمریکایی به نام بن، به همراه همسر و پسرش بعد از یک کنفرانس پزشکی از فرانسه به مرکش می روند، طی اتفاقات غیر منتظره ای در مراکش، بن پی به راز مهمی می برد که بهای آن ربوده شدن پسرش است.

سینماخانه / نگار امیری

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار