رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

رییس مرکز سیمافیلم پس از تغییرات ساختارى در این مرکز، براى چهار گروه جدید شامل تولیدات گونه‌هاى (ژانر) متنوع حکم سرپرستى صادر کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدى نقویان در احکامى جداگانه براى چهار گروه جدید تولیدات تاریخى، اجتماعى، حادثه اى و طنز سرپرست منصوب کرد.طی این احکام؛ «غلامرضا […]

رییس مرکز سیمافیلم پس از تغییرات ساختارى در این مرکز، براى چهار گروه جدید شامل تولیدات گونه‌هاى (ژانر) متنوع حکم سرپرستى صادر کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مهدى نقویان در احکامى جداگانه براى چهار گروه جدید تولیدات تاریخى، اجتماعى، حادثه اى و طنز سرپرست منصوب کرد.طی این احکام؛ «غلامرضا الماسی» به سمت سرپرست گروه تولیدات تاریخی، «بهرنگ ملک‌محمدی» به سمت سرپرست گروه تولیدات اجتماعی، «مهدی خلجی» به سمت سرپرست گروه تولیدات حادثه ای و «مسعود کریمی» به سمت سرپرست گروه تولیدات طنز منصوب شدند.
شایان ذکر است؛ در تغییرات ساختارى جدید این چهار گروه تخصصى در گونه هاى متنوع نمایشى در مرکز سیما فیلم به جاى گروه‌هاى فیلم و سریال شبکه‌هاى یک، دو و سه و گروه فیلم و سریال سیمافیلم به فعالیت ادامه می‌دهند.

هم‌چنین با حکم نقویان، «مرسده نیک‌بخش» به عنوان سرپرست طرح و برنامه و «جواد آقازاده» به مشاورت در امور اجرایی و تولیدات مرکز سیمافیلم منصوب شدند.

اداره کل فیلمنامه و باشگاه فیلمنامه نویسان نیز که پیش تر ذیل مرکز سیمافیلم فعال بود، جزو ساختار دفتر اداره کل فیلنامه رسانه ملى قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار