رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

همزمان با هفته ملی خانواده، تیزرهای سه گانه «خرده روایت‌های زن و شوهری» محصول جدیدی از باشگاه فیلم سوره که به سفارش معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تولید شده رونمایی می‌شود. هرکدام از این تیزرها، برداشتی از خاطره یک همسر شهید درباره شیوه زندگی آن‌ها در خانواده است. خاطراتی که مثل سایر ویژگی […]

همزمان با هفته ملی خانواده، تیزرهای سه گانه «خرده روایت‌های زن و شوهری» محصول جدیدی از باشگاه فیلم سوره که به سفارش معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تولید شده رونمایی می‌شود.

هرکدام از این تیزرها، برداشتی از خاطره یک همسر شهید درباره شیوه زندگی آن‌ها در خانواده است. خاطراتی که مثل سایر ویژگی های شهدا می تواند برای هرکسی آموزنده و قابل استفاده باشد.

شهدایی که در هرکدام از این تیزرها به زندگی آنها اشاره شده است؛ شهید محمد حسینی بهشتی، شهید صیاد شیرازی و شهید اسماعیل دقایقی است که نام عوامل اصلی آن ها به ترتیب به این شرح است:

-«گلدان خالی» به روایت همسر شهید دقایقی ، تهیه کننده: محمدجواد موحد ، کارگردان: محمد پایدار ، نویسنده: سید محمدهادی آقاجانی

-«جمعه» به روایت همسر شهید بهشتی ، تهیه کننده: محمد گودرزی ، نویسنده و کارگردان: محمد پایدار

-«انگشتر» به روایت همسر شهید صیاد شیرازی ، تهیه کننده: حامد یامین پور ، نویسنده و کارگردان: محمدحسین عباسی

و مدیر هنری هر سه تیزر داستانی، حسین حقیقی است.

بنا بر همین گزارش، این تیزرها از امروز، همزمان با انتشار در فضای مجازی و رسانه های مرتبط با باشگاه فیلم سوره، از شبکه دو سیما (شبکه خانواده) پخش خواهد شد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار